Uit welke taken bestaat het beheer van een VvE?

Bij het beheer van een VvE komt er ongelooflijk veel kijken. De hele administratie moet nauwkeurig bijgehouden worden, de boekhouding moet volledig kloppen en het hele gebouw of de hele organisatie moet regelmatig onderhouden worden. Het spreekt dan ook voor zich dat hier ongelooflijk veel tijd in kruipt. Heel wat mensen kiezen er daarom voor om het beheer van een VvE aan een professioneel bedrijf uit te besteden. Op deze manier besparen ze niet alleen enorm veel tijd, maar zijn ze ook meteen zeker dat al het werk tijdig en correct uitgevoerd wordt.

Waarom moet je het VvE Beheer aan een specialist uitbesteden?

Een mooi voorbeeld van een specialist in VvE beheer is Ektiv VvE Beheer. Ektiv VvE Beheer is een erkend kantoor dat je voor VvE beheer Goes, VvE beheer Zeeland en VvE beheer Rotterdam kan inschakelen. Ze beschikken over voldoende expertise om elke klant de juiste service aan te bieden. Ze hanteren een gepersonaliseerde dienstverlening met zeer korte communicatielijnen. Je kan Ektiv VvE Beheer voor alle aspecten inschakelen en ze denken steeds met je mee. Met de hulp van deze specialist in VvE beheer Zuid-Holland verloopt het hele proces dan ook erg vlot!

De technische kant van het VvE Beheer

Het concept van Ektiv VvE Beheer kan je in drie categorieën onderverdelen, namelijk het administratieve gedeelte, de boekhoudkundige afdeling en het onderhoud. Het is voornamelijk deze laatste categorie die bij deze expert in VvE beheer Goes, VvE beheer Zeeland en VvE beheer Rotterdam centraal staat. Een regelmatig onderhoud door gespecialiseerde techniekers is de enige manier om de optimale conditie van het gebouw te behouden. Ektiv VvE beheer heeft daarom zelfs een calamiteitenlijn opgericht waar je 24/7 terecht kan. Op deze manier wordt elk probleem of storing meteen verholpen, waardoor ernstige schade voorkomen wordt.

Digitale oplossingen voor de administratie en de boekhouding

Voor de administratie en de boekhouding maakt Ektiv VvE Beheer gebruik van verschillende digitale oplossingen. Op deze manier kunnen ze alle zaken nauwkeurig opvolgen en kunnen alle leden de diverse documenten op elk moment inkijken. Alle facturen worden bij ontvangst ingescand en ze worden meteen ingeboekt. Het grote voordeel van deze digitale werkwijze is dat de kans op fouten geminimaliseerd wordt. Bovendien beschikken de diverse oplossingen over automatische koppelingen, waardoor alle informatie voortdurend geactualiseerd wordt.